1 september 2017

Kunstroute Hoevelaken 2017

Na een jaar afwezigheid heeft Floris Schrijver weer zin in de 10de editie van Kunstroute Hoevelaken. Op de inmiddels vertrouwde plek bij Hotel de Klepperman, Oosterdorpsstraat 11 gooit Floris het dit jaar over een andere boeg.


"De laatste tijd ben ik op zoek naar een andere invalshoek. In het verleden hield ik me vooral bezig met het naïef realisme, maar nu heb ik een zijweg genomen naar het expressionisme. Dit werk laat ik tijdens de kunstroute zien. Het zijn voornamelijk kleine studies. Vanuit mijn onderbewuste ben ik aan de slag gegaan met de onderwerpen. Mijn penseelstreek is losser en spontaner geworden. Er is gaandeweg een ander beeld ontstaan van mijn kijk op de schilderkunst. Op deze manier blijf ik mezelf uitdagen en ontwikkelen", aldus Floris Schrijver.

Samen met vriend Cees Otte, die zelf ook schilderijen exposeert tijdens de Kunstroute, is een mooie expositie samengesteld. De Kunstroute Hoevelaken is op zaterdag 23 en zondag 24 september 2017.


Expositieadres: Hotel de Klepperman, Oosterdorpsstraat 11 in Hoevelaken.
Meer informatie is te vinden op Kunstroute Hoevelaken.